Jäklar !

2009-12-24 \ 18:41:15 \
Haha jäklar jag hade visst en lite blogg.. tyvärr har jag helt glömt bort den.. inte bra!
Men just nu sitter jag på landet och bara tar det lugnt, vi ska snart käka julmat mumma, längtar sjukt mycket efter det ska jag säga er!
Jag ska äta tills jag spricker, pappa och jossan är ute, mimmi och lizzan är i köket rickard ligger i fotöljen och jag sitter vid datan i soffan, och smsar med min lilla bebis! :D
Och hundrarna ligger mitt på golvet!
Haha tror jag skriver snart igen!
puss och kram (L)


Kommentarer
Postat av: nathalieh

nice blogg.

hur är allt med dig :)?

2010-01-04 @ 16:22:26
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/
Postat av: Mahsa

Heej fin blogg du ahr du kan gärna läsa min blogg.Hihi.Din syster sa att du har en bra blogg jag o hon e grannar Asså josefine.Hällsa henne hihi.Fin blogg du har=)

2010-01-04 @ 22:52:11
URL: http://newpersiannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0