Ny start!

2009-12-14 \ 09:45:47 \

Hej sweeties!
Nu hade jag faktiskt tänkt börja blogga kul va?
ser att jag har mina läsare kvar, gulligt att ni velat kolla in min blogg även fast det inte hänt något skit i bloggen på senaste tiden, absolut ingeting!
Men jag har haft mitt uppehåll och försöka bli bättre, eller det ska jag bli!
Känner sug efter att få skriva av mig, och det blir ju en bra plats här, hih!
Nu har jag varit vaken i några timmar.. börjar 10 i 1 och ville sova mer.. Men snart ska jag käka och sedan fixa mig och dra till skolan!
Efter skolan ska jag träffa Johan hihi!
Skriver sen puss puss! <3


Kommentarer
Postat av: josefine söderqwist

JAG ÄLSKAR DIG PUSS PUSS <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-01-09 @ 18:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0