förlåt..

2010-04-08 \ 03:26:24 \
Jag vet att jag inte har skrivit men har liksom inte orkat klicka mig in på bloggen för att skriva, som sagt kan berätta om vad jag har gjort :)

Tisdags; åkte in till stan vid ungefär 3 och träffade amanda och bamse, åkte och träffade min älskling i gullmarsplan som jag inte hade träffat på en vecka, sedan in till stan igen fikade gick runt halva stan för johan skulle ha en keps, vilket inte fanns för han vill ha en speciell inte dom jag väljer ut.. :( sen hem till mig igen och kollade på film och lite sånt!

Onsdags; Vaknade upp bredvid johan av ett ryck, det var enormt varmt i mitt rum och bredvid en het johan så jaa då kan det vara varmt, men i allafall vaknade upp av ett ryck av att jag hade drömt en mardröm om att jag simon och Johan va med i en saw film.. -.- drömmer alltid mardrömmar när det är för varm..
Vi gick upp och käkade frukost, åkte vid halv 2 och hämtade min mobil på pappas jobb som äntligen va klar, vet inte vad som hade hänt med den rikigt bara att jag råkade lägga ner den i bordet för hårt så att hörsnäckan vände på sig och att den blev på arabiska (Y)
Åkte med johan till läkaren åkte hem efter till honom käkade lunch och sedan solade, solarium torskar som vi är!
åkte till tyresö, käkade lite mat igen, för att sedan ta det lugnt och kolla på tv och lite sånt, men det blev inte så mycket för att ta det lugnt för min del eftersom märkte att djurgården linköping gick på kanal 9 vilka vann IGEN! jo DJURGÅRDEN, blev lite fel sprallig så jag fällde någon tår.. (a)!

Torsdags natt; sitter i Johans säng och väntar på att han ska blir klar, är sjukt trött.. men ka liksom inte sova.. sjukt jobbigt, men nu ska jag kolla runt lite på datan puss på er :)



bjuder på en gammal bild på mig sen i sommras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0