Nrj in the park/ Grönalund!

2010-08-27 \ 23:22:37 \ My life

Igår va det Nrj in the park på Grönan som dom flesta redan vet!
När vi stod i klungan så vare två tjejer som håll på att hoppa och skrika, folk sa till dom att dom skulle lugna sig, men ingen respekt för 5 öre. Sen kollade dom bak där jag Carro och Johan stod. Carro kollade såklart på dom, sen vräker hon ur sig "VAAAAAAAD?!" jag började skratta Carro fortsatte kolla. Men så klart man kollar om det är några galna fjortisar som hoppar och skriker som om dom skulle bli misshandlade. Jag sa till Carro att nästa dom kollar på dig så säger jag till dom, samma sekund jag säger det, så vänder hon sig om och säger "VAAAAAD?!" Då vräker jag ur mig "MEN VÄND DIG FRAM, SCENEN ÄR DÄR IDIOT" hon; men jag kollar efter våra kompisar jag; men då behöver du inte kolla på henne (Carro) hon är fan inte din kompis, hon; men jag får kolla om jag vill jag; vänd dig fram nu! hon; men jag; VÄND DIG FRAM FÖRFAN OCH VISA RESPEKT! sen försvann dom lugnt! Vi ser dom igen, haha då säger hon "Fuck off" och springer där ifrån =) söööt tjej!

Jag var där för en anledning, Rasmus Seebach! ♥ och att åka massa saker såklart.
När dom skrek ut att han skulle ut på scen för att sjunga började jag och Carro skrika jag kollar bak på Johan och ser hans ögon runda som jordglobar, sen pratade han på danska också, Jag älskar danska!!
Först sjöng han Engel och till slut Natteravn, har inspelat på min mobil som jag kommer lägga in imorgon, alla sjöng dansade!
Jag tror tammefan håret på huvudet reste sig upp! åhh!
Vi åkte hem efter allt, somnade direkt!
Lite bilder från igår!

Jag och Johan åker katapulten!



Tummen upp för skrattkammaren, Mina bilder kommer upp imorgon!
Jag skratta så jag grät!



Här är min snygga pojkvän! :D



Frittfall!
Carro, Jag, Johan!


Mer bilder imorgon som sagt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0