Onsdag!

2010-08-25 \ 22:17:25 \ My life
Just nu sitter jag och tråkar vid datorn, jag vill helst gå och lägga mig men jag måste fixa håret innan för annars står det åt alla håll imorgon när jag vaknar..
Har börjar 8 Måndag, Tisdag, Onsdag.. har gått upp 6 varje morgon och äntligen imorgon börjar 10.40 ska fan sova till 8, bara att få sova till 8 gör stooor skillnad för mig. Har då samhälskungskap roligt, första lektionen var i tisdags.. jag kan bara säga så här, jag längtar till dom lektionerna. Vi har nämligen världens roligaste lärare, haha skrattade hela tiden i tisdags!
Och imorgon ska man till grönan också (Y) kulkul!
Idag solade jag och Johan skänt säger jag bara somnade och det brukar jag verkligen inte göra.. och så smart som jag är såg jag inte att dom bytt rör så jag bomba på med massa saker så nu har jag bränt näsan som vanligt!!! Bara nosen!!



Min profil bild på facebook! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0