Dag 02 – Min första kärlek

2010-12-18 \ 22:36:01 \ My life

Ja har nog inte så mycket att säga om honom. Vet inte ens om det va han jag va kär i.
Vi blev inte tillsammans, vi blev bara vänner. Visst hade vi en del mysiga stunder men inget mer än så. Om jag skulle se honom idag skulle det vara som att se en helt vanlig människa skulle inte ens känna igen honom. För han är glömd, borta.

Min riktiga kärlek är min nuvarande pojkvän. Tror aldrig jag har varit rikrigt kär innan, kanske gillat dom men aldrig kär.
Har kanske svårt att gilla någon, tycka om någon och framför allt bli kär.
Men med Johan va det en helt annan femma, jag blev kär. Kär på rikrigt för första gången i mitt liv.
Jag hade den känslan jag aldrig har haft förut, Aldrig. Den känslam va helt underbar.

Om man läser lite tillbaka i arkivet så kan man läsa lite om vad jag och Johan gått igenom i snart 5 år.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0