Död..

2010-02-18 \ 21:16:57 \

Hej..
Jag tror jag håller på att dö.. har ont i min kropp, mina kinder svider, mina vader gör ont.. men motion har jag fått i dag. Upp i liften, ner i baken fort som fan!
har tagit bilder men vet ej om jag får in det i datan :/
ska försöka hitta det i datan om en stund.
Har precis käkat mat, innan det bastade jag och Erika (min kusin) sjukt skönt sen in i duschen!
Sitter fortfarande med handuken på skallen är för trött för att orka ta fram hårtorken, även fast jag ser där där ifrån jag sitter. Skidor är jobbigt när man fryser så fort man går utanför dörren men men om man ska åka skidor får man stå ut med kylan!

Men vi hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0