Nu är jag arg!

2010-02-05 \ 00:32:03 \

Vem som helst kan se att det är jag!!!



Hur i hela friden är man skapt om man går och tar andras bilder och tror att man kan få folk att tro att det är dom själva? Något jag har funderat på riktigt mycket nu.
Man laddar upp en bild på bilddagboken och får en kommentar "det där är inte du?" NÄHÄÄÄÄ tror dom att jag tar en bild på en annars person? och tror att ingen någonsin kommer tro att det är den personen, herregud säger jag bara, ta bilder på er själva och ladda upp i stället för att ta mina och säga att ni hade tråkigt och tog ego bilder :s hallå man kommer på er till slut, tyvärr.
I det här fallet var det Angelica som skrev till mig på msn och sa kolla den här bloggen, hon har tagit bilder på dig, så klart har hon skirivit över bilden "hade tråkigt och tog ego bilder haha" så var det jag på bilden. Visade mamma och hon bha; det är ju du emelie, och våran tv och tvbänk, se på fan det är de ju. Det är ju helt omöjligt att hon är en kopia av mig och har exakt samma tv ovh tvbänk hemma som oss, och har samma brillor och allt, men som sagt det finns ju patetisk människor som absolut inte har något liv, så jag tycker synd om dig!
Så om du inte tar bort bilden så blir det en polisanmälan det kan du ge dig fan på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0