1 år! <3

2010-06-13 \ 22:02:47 \
Som dom flesta vet redan, så hade jag och min underbara pojkvän 1 år igår. Det är sjukt 1 år!
Trodde aldrig att vi skulle vara tillsammans i ett år, trodde det skulle hålla i 3 månader, men nu står vi här 1 år har vi klarat av!
Vi klarar allt tillsammans, ingen kan någonsin förstöra för oss!
Han är den underbaraste killen man kan ha, folk dömmer honom för det han en gång var, döm honom för hur han är nu. Han är inte den killen som bytte tjej en gång i kvarten, han är inte den killen som fick 100 sms var 5 minut, han är inte den killen som vill synas, han är inte den killen!
Jag är inte den tjejen som aldrig kunde säga vad jag kände för killar, jag är inte den tjejen som kommenterade i varenda killes album att dom var snygga, jag är inte den tjejen som inte vågar säga vad jag tycker och tänker, jag är inte den tjejen. Som sagt alla förändras till och med vi!
Nu har jag hittat min passion i livet, jag har hittat mitt livsljus, jag har hittat den killen jag vågar vara mig själv med, jag har hittat han som jag kan skratta med, den killen som alltid ska finnas där, den killen som skiter i alla andra tjejer, den killen som skriver söta sms hela tiden, den killen som håller än i handen när alla ser på, den killen som man aldrig vill släppa, den killen har jag funnit och han är min. Min högsta önskan är att DU Johan Forslund stannar i mitt liv föralltid!
1 år tillsammans och det är bara början på ett livslångt äventyr!


Kommentarer
Postat av: Anonym

så fina tillsammans!

2010-06-13 @ 22:26:47
Postat av: Anonym

världens finaste!!!!

2010-06-13 @ 23:35:31
Postat av: Vännen!

ni är bäst!

2010-06-13 @ 23:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0