Åh min stjärna!

2010-06-14 \ 01:08:59 \
Ett hjärta ska man inte leka med. Det har du inte gjort heller, och det är jag så glad över.
Om en stjärna tänds varje gång jag tänker på dig, då skulle natten vara lika ljus som dagen.
Du är min luft utan dig skulle jag inte andas. Du är mitt blod utan dig skulle mitt hjärta inte pumpas. Nu pumpar mitt hjärta i takt med dig och jag andas tillsammans med dig.
Föralltid ska vi vara 2 tillsammans.
Jag älskar dej mest av allt på hela denna jord. När jag ser dej skiner hela jag och fylls utav energi,Att vara ifrån dej .. det går knappt för då blöder mitt hjärta utav saknad,
Jag vill alltid vara nära dej och ta del utav det du gör, Att se dej le och skratta, det gör mej lycklig & utav dej skulle jag vara borttappad. om du var en tår så skulle jag aldrig gråta, för så skulle jag förlora dig!
Inte en dag går utan att jag ser dig. Inte en timme går utan att jag saknar dig. Inte en minut går utan att jag tänker på dig. Inte en sekund går utan att jag älskar dig.

Johan Forslund jag hoppas du inser hur mycket jag verkligen älskar DIG!  <3
Det är du och jag föralltid!!
Emelie Almqvist <3 Johan Forslund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0