fixar mig

2010-06-07 \ 09:17:33 \
Japp snart är det skola, bäst att man "NJUTER" av sista skolveckan!! haha noot.. ska bli så jävla skönt at sluta skolan äntligen :D
idag ska jag och Carro spela golf med skolan.. åh herregud. 
tisdag ska lilla Carro solduscha, stan osv. Johan slutar skolan!
Onsdag har vi bara halvdag!! åka till solna med mamma ?
torsdag har vi SKOLAVSLUTNING!!!!
Fredag ta det lugnt in till stan och kolla lite!
Lördag Har jag och johan ett år tillsammans. Och dagen kommer att spenderas i tyresö slott, Bröllop! (nej vi ska inte gifta oss haha!)
 så där ja :) nu behöver jag inte blogga resten av veckan :) jodå ska blogga :)
Men nu ska jag fixa mig puss!




Från förra helgen, Ser ni lilla Siri som sitter intill hjulet på bilen, hon var så rädd att vi skulle lämna henne. gullis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0