Godmorgon

2010-06-23 \ 14:19:55 \ My life

Utanför mig




Nu är jag vaken. Vaknade av mina förbannade mardrömmar som jag alltid dömmer numera. Jag fattar inte varför.. jag vill inte drömma mer. :(
Aja vaknade halv 2.. sitter i mitt vardagsrum båda balkongdörrarna är öppna och det blåser varmt, åhh så skönt!
Ska lägga mig ute nu och sola, har hela midsommar helgen på mig att sola, hela dagen imorgon innan vi åker, hela sommaren!
Men en sak är att jag vill till Grekland med mamma, bara hon och jag!
Och sen vill jag till Grekland med bara pappa och min lillasyster!
Pappa åker en 2 juli till spanien, jag ska tjata på att jag och jossan ska åka till Grekland, vill dit igen :(
Sen vill jag dit med bara med Johan, men det blir en gång i framtiden!
Önskar att någon kom hem och sa "Emelie packa väskan nu vi åker imorgon" Hade börjat gråta då helt seriöst!

Aja nu ska jag vänta på Johan, nu lägger jag mig på balkongen! ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0