Haha jag skrattar åt mig själv ibland!

2010-06-18 \ 00:37:46 \ My life
Idag eller det kanske var igår? jo igår var det!
Så var jag och Amanda inne på NK street där hennes pojkvän jobbar. Amanda satt och prövade korta converse, efter ett tag ville jag också pröva ett par, så jag ber Bamse hämta ett par 36or. Men det fanns bara ett par 35or, men jag tänkte skitsamma jag ska få ner mina fossigar!
Ja men vad händer mina fötter nästan drunknar i skorna.. 35orna var för stora, frågar efter ett par 34or. Nej då måste jag gå till barnavdelningen.. aa men ni hör ju!
34or???????
Ska mina fötter bli mer mindre eller?
När jag fick i 6an hade jag 37-38, jag prövade mina bal skor som jag hade för snart 3 år sen, ja men det var ju typ som när man var lite och skulle gå i mammas förstora klackskor.. Någon som vill ha dom? andvända en kväll!
Nu har jag i sko storlek ungefär mellan 34-36 ibland 37..
vad kan det bero på? Har en aning vad som kan ha skett..
Kan skriva om det i mitt andra inlägg om ni vill veta? hihi


BARNAVDELNINGEN NÄSTAAAAAAAAAAAA!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kAN DU INTE BERÄTTA OM NÄR DU BLEV SÅÅÅÅ SMAL.. kommer ihåg det..

2010-06-18 @ 00:39:58
Postat av: paulina♥

åååh converse! <3

2010-06-18 @ 00:49:32
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Anonym

finast!

2010-06-18 @ 01:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0