I <3 Music!

2010-06-17 \ 23:25:08 \ My life
Tänkte lägga upp låtarna jag har som mina favoriter på Youtube!


Kelly Clarkson- Already Gone


Kat Deluna Ft. Akon - Push Push


Taio Cruz - Dirty Picture


Drew - Like I always do


Statue - Lil Eddie


Shakira - Why Wait For Later


Chester See - So


Affe - Älskar dig men hatar dig mer


Robert M feat Nicco - Dance Hall


Natteravn - Rasmus Seebach


Kesha - Your Love is My Drug


Stromae - alors on danse remix


Lady Gaga-Monster


Akcent And Edward Maya - That`s My Name


Linda Teodosiu - Reprogram My Heart


Nej det var lite av min musik smak! :)
Folk tror att jag bara lyssnar på house, nepp, men älskar house!

Kommentarer
Postat av: Jess

LOVE LOVE LOVE IT!:D <3

2010-06-21 @ 23:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0