Johan häääääääääär sweet!

2010-06-15 \ 20:42:54 \
Tjo, älsklingen ligger i sängen medans jag sitter och skriver här ;$, vi har ätit massvis med jordgobbar och hallon;D;D!!, så vi har ont i magen..:$, visst baby(aa)?haha:$, nu snart ska vi slå på en film (=, det blir "den bästa sommaren" tror den hette såå iallafall;O. Jag älskar min emelie så otroligt mycket, jag kan inte beskriva dig med ord gumman ;$, för du är så obeskrivligt underbar..,det är du som lyser upp hela min värld baby,du är luften jag andas älskling!.Vi två mot hela världen,visst bebis?;$, för det är de ända jag vill!jag klarar mig inte en sekund utan dig..en sekund utan dig känns som åratal..jag lämnar dig aldrig älsklingen, och hoppas att du aldrig lämnar mig, för då finns jag inte kvar!, jag är så jävla kär i dig gumman så jag tror jag kommer sprängs av kärlek;$, om jag inte redan gjort det älksling;$hihi!!, Du är mitt allt förevigt!. EmelieAlmqvist<3JohanForslund i allframtid baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0