långt inlägg men ville dela dom underbara orden från min pojkvän med er, gammal tex som vi skrev men.. läser den varje dag!

2010-06-09 \ 18:36:49 \

Älsklingen min du är så sjukt underbar!:$,seriöst kan man vara mer underbarare än dig baby?!;O<3333,och jag kan inte heller beskriva hur mycket jag älskar dig gumman, för dom orden räcker inte till, du kommer alltid betyda lika mycket för mig som första gången vi träffades älsklingen!:),ja lite små bråk ibland..men det är ju inte ofta vi bråkar ellerhur gumman :O?jag är så glad att vi knappt bråkar..man har ju hört om vissa som har bråkat o de exakt hela tiden,sdär stora bråk :O!.när du kastade snö på mig tänkte jag snälla älskling du får inte lämna mig :(..för jag klarar mig inte en sekund utan dig..,du är min livskärlek, o det insåg jag vid första ögonkastet baby! <33,när jag viskade "jag älskar dig" i ditt öra blev jag allderles varm i hela kroppen:$ jag ryser oxå och blir så sjukt varm i hela kroppen när du säger att du älskar mig!, jag ryser exakt lika mycket som första gången du sa att du älskade mig !,det är så himla underbart min älskade flickvän!:$, åh jag ångrar verkligen att jag skrev"dumpa mig då om jag är så dålig":(..för både du o jag vet att jag inte klarar mig utan dig min älskling:(,jag lämnar dig aldrig heller mitt hjärta! ALDRIGALDRIG!!.. för utan dig är jag inte hel.. <333jag grät oxå då otroligt mycket.. :(..trodde verkligen det skulle ta slut då när jag skrev så:'(..ja tänk om du inte hade skrivit till mig då den 13de maj..då kanske vi inte hade vairit tillsamans nu babe=/?, jag är så otroligt lycklig att du skrev till mig då gumman!,det var så underbart att få kontakt med dig igen älskling:$,för jag saknade verkligen dig sjuuuuuukt mycket!,jag har tänkt på dig ända sen första gången vi träffades hihi :$<33.du var ju sjukt het redan första gången vi träffades;), men ännu hetare nu ! ;O trodde jag skulle ramla i backen eller nått;O :$!när vi skulle träffas älskling,då slog mitt hjärta i max!!,fick miljoner fjärillar i magen baby:$,sånt där underbart pirr i magen du vet älskling(A)! <33333.jag bara väntade o väntade tills du var framme älskling:$,längtade som fan!!jag kan inte beskriva med ord på hur mysigt o uinderbart det var och få träffa dig hjärtat:$!trodde seriöst jag skulle börja gråta precis när du kom!;O..men älskling ditt leende är så vackert!, man blir ju helt knäsvag gumman..:$,mitt hjärta bankade som bara den!<333,du får mig och le direkt baby, det var så obeskrivligt mysigt o känna din värme o bara krama om dig länge och hårt!. <333hihhi ja du fick stå på tå:$, bara för jag är så himla lång-,-..<3333haha sötnos!:),ja vi gick ner till farsta tåget o bara väntade tills vårt tåg skulle komma:$,visste inte heller vad jag skulle säga älskling:$.jag var så himla lycklig att jag äntligen fick träffa dig ;D!<33jag kommer ihåg exakt allt gumman !:), det är så mysigt o bara ligga o tänka på:$<33hihi så underbart att äntligen få vara med dig igen:$!<3333när jag var inne i solariumet ,så ville jaga tt du skulle följa med mig in :$ men du stod utanför dörren o väntade älskling:)!.älskling så jävla underbart!, jag släpper dig aldrig!, det är vi två förevigt älsklig! vi ska dö tillsammans, vi ska skaffa barn! vi ska ligga i samma grav baby! <3333inte en sekund utan dig hun! <33,när vi satt i parken med maria,max,amanda,bamse jag kännde inte amanda o bamse då typ:$ hihi <33333.att ligga i din famn var otroligt mysigt blev allderles varm i hela kroppen :$, jag trodde jag skulle svimma då!,att ha dina läppar mot mina o bara kyssa dig hela tiden, det är en obeskrivlig kännsla älskling:$, för vi är gjorda för varandra, mina läppar är gjorda för dina! INGEN annans! <3333när amanda sa"ska ni inte bli tillsamns snart"?, så pirrade det i min mage:$<33,o jag började oxå skratta för du gjorde det sötnos:$ hihi<3333trodde oxå vi bara skulle vara vänner..:Omen jag insåg direkt att du var min flickvän!:$japp du blev på ett riktigt bus humör bebis;),haha att dra av mig mössan det är dödsstraff på sånt!!;), haha nej älskling jag skoja bara :)!<333,haha älsklingen min vi skojade med dig lite bara :$sen såg jag att det inte var skoj :(, för du hade massa utslag på hela dig ju gumman:(..jag blåste på dom längelänge:$o blev det bättre då:$?<333ja exakt så sa jag :$ men du är ju så otroligt vacker ju:$,dina ögon är omotståndliga..man blir allderles tårögd av dom!:$, det är du som är äkta!ingen annan hade varit äkta..bara DU som är äkta älskling!jag föll för dig direkt gumman..:$ditt utseende,din underbara personlighet,o att du var så äkta,och att vi var gjorda för varandra baby!,det var de som fick mig att falla för dig direkt!<333,12 juni då mitt liv blev så MYCKET ljusare!varje dag i 3 veckor hade vi träffat varandra min hjärtis:)!,hand i hand i regnet kom vi två springandes! :) <3333,du lyste upp hela världen exakt hela världen, min ängel!,det är du som fått mig att bli så otroligt lycklig!ditt leende dödar!;O, för det är så otroligt vackert, man blir helt bländad av det! <333333,så fort jag klev på bussen saknade jag dig..:(för du vet att jag inte klarar av en sekund utan dig älskling:(! <333vikramde varandra länge!, och jag ville aldrig sluta krama dig älskling:/,o dina pussar gjorde så jag skulle orka dom dagarna utan dig:$!<333.när jag sa"jag älskar dig emelie blev jag så himla knäsvag :$,o när du sa"ååh baby jag älskar dig med" blev jag allderles tårögd:$ för du är så jävla underbar min underbara flickvän!,den dagen vi blev tillsamans älskling!:), den bästa dagen i hela mitt liv!det lovar jag dig!<33bara du o jag mot världen baby!,ingen annan!<33det är absolut ingen som kan sätta stopp för oss gumman!du fick mitt hjärta att slå direkt!du har mitt hjärta nu och förall framtid älskling!inget kan skilja oss åt! <333,jag lovar dig med att du kommer ha mitt hjärta föralltid baby:)!det kommer alltid att vara du och jag!,ja snart 9månader älskling:$, så sjukt snabbt det går älskling:O!,snart så har vi barn o egen lägenhet o de:$<3333,9underbara månader med dig finns inget bättre hjärtat!,det bästa som har hänt mig:)!,du är världens bästa flickvän!, finare/bättre än dig kan man inte ha:$!<333jag är oxå fortfarande lika kär i dig som första gången vi träffades älsklingen min!9underbara månader!mångamånga fler månder och år ska det bli!,för det är emelie <3 johan förevigt!!,du o jag mot hela världen baby:)!,
så jävla underbar du är gumman :$, kan oxå skriva hur mycket som helst:$, jo alla orkar läsa dina vackra texter älskling:$!älskling du vet hur många gånger jag sagt att jag älskar dig så otroligt mycket o att jag aldrignågonsin kommer lämna dig!jag kan säga det tusen gånger till älskling! <333333333 älskling, du är min livs största kärlek o det kommer du alltid att vara!, du är mitt allt nu och förevigt baby, du är världens bästa flickvän!, du har absolut allt! <333333 jag har världens bästa flickvän o jag älskar henne mest av allt på denna jord!, min emelie almqvist föralltid!
johan forslund <3 emelie almqvist förevigt! <33333333




Kommentarer
Postat av: josefine

Är det bara jag som läste hela?

2010-06-09 @ 20:14:35
URL: http://hossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0