Du äcklar mig!

2010-05-10 \ 22:39:30 \
Det finns en tjej som äcklar mig så extremt mycket, tyvärr skriver jag inte ut hennes namn!
Jag har mina egna åsikter om henne, andra bryr jag mig inte om vad dom tycker, jag skiter i vad folk tycker och tänker om mig, och jag skriver vad jag vill i min blogg aja skitsamma!
Det brinner i min kropp blir så extremt äcklad av henne!
Allt allt, spelar ingen roll om du duschar eller badar i den fräschast tvålen i 14 timmar det spelar ingen roll om du fixar dig det så länge som du vill bara för att göra dig "fin" det spelar ingen roll om du sätter på dig dom finaste kläderna du har i garderoben. Du förfaller för vad du än gör, ditt hår lägger sig ner det blir fettigt, dina kläder sitter helt fel. åhh herregud, vet att man inte ska trycka ner människor men detta är ren sanning bara!
Så ja, står för det jag sagt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0