Godmorgon!

2010-05-17 \ 08:18:20 \
Nu är jag vaken, vaknade först av att pappa kom in och frågade när jag började om jag inte minns fel, sen ringer mamma och frågar mig när jag börjar jag som skulle upp lite senare, men skitsamma det är skönt att vakna tidigt ioch sen är det underbart fint väder ute, ingen dålig måndag! :)
Tror jag har nationella prov i engelska idag :( får hoppas att jag drömt för jag orkar inte!
Börjar 20 över 10 idag så det är nice, ska försöka få tag i Carro snart också och se om hon är vaken! =)

Sitter just nu och plattar mitt hår som inte vill blir platt :) ska sminka mig om en stund så det är lugnt!



bilden är tagen med världens bästa webbcam NOOT! ;)

Och nej mitt hår är inte grönt! :) bara allmänt mycket utväxt men har inte färgat mitt hår sen februari tror jag! =O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0