Måndag morgon!

2010-05-03 \ 08:45:11 \
Gomorgon!
Sitter framför datan, gör flera saker samtidigt sminkar mig, smsar med älskling han skriver fina sms blir så glad, pratar med Carulineh på msn, dricker fanta, lyssnar på världens underbaraste låt!
Snart ska jag klä på mig, ska gå hemifrån halv 10 eller 20 i 10 någn gång där min lektion börjar 20 över 10 i gullmarsplan, har idrott men vet ej om jag kan vara med va sjuk hela förra veckan och det är pollen ute :(! har svårt att andras min näsa är täppt och jag hosar hela tiden! FÖRSVINN!
Aja ska försöka sminka mig lite nu, vi hörs! puss



Man ser dåligt, men det är det bästa morgonstarten man kan få, fick inte med allt!


Jag älskar dig obeskrivligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0