Min kropp skriker efter sömn!

2010-05-20 \ 23:06:46 \
Jag är enormt trött i min kropp, efter att ha spenderat dagen i stan från 1 till 5 så är jag ganska slut vid det har laget. Och dessutom har jag gått upp 6 varje morgon och imorgon får jag äntligen sova 1 timma extra. I helgen kommer jag sova sova sova och åter sova!
Jag och Johan har betämt att vi ska vara nyttiga i helgen, det går bara om man vill, det har gått förut :) den ända sötsaken jag får smaka på är Johan och hans söta läppar, men det är inget att klaga över, det är de bästa! (:
Om det är fint väder vilket jag hoppas på ska vi åka till någon berg och Sola och bada (första doppet?) Jag som har panik för öppna vatten och där jag inte ser botten!
Kommer ihåg när jag var i Egypten så skulle vi snorkla, Jag var den enda som hade flytväst -.-. Tänk er simfötter, flytväst, och simfotter, Kan det bli snyggare?
Men jag har verkligen panik för sånt.. Jag var tvungen att smimma tillbaka för jag inte kunde simma längre, och sen förra sommaren var jag och Johan och bada i Nyfors han var tvungen att hålla mig i handen när vi skulle hoppa i. Det känns som om någon ska dra ner mig eller något? har kanske sett för mycket skräckisar? Det är min största fobi och popcorn!
Men aja jag lägga mig i sängen och prata med älskling! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0