Rix fm

2010-05-23 \ 23:25:55 \



Först och främst har jag inga bilder..!

Jag, Amanda och Johan åkte in till Rix fm kanske vid 6 mötte Sebbe i tc och sedan Simon och hans polare. vi gick tillsammans ner till Kungsan vi var där en stund. Träffade Yasmina en stund, sedan blev det strul med saker och ting, inget för bloggen ;)
Lyssnade på nästan alla artister, Sen när säger Amanda "när Erik Hassle kommer springer jag, tro mig" Jag sa bara "jaja okej?"
Vi står och snackar en stund sen säger dom på scenen "NU KOMMER ERIK HASSLE"
Vad tror nu fanskapet gör?! jo drar i mig och springer det snabbaste hon kan och jag försöker springa med min 12 cm klackar på kuller stenar vilket är helt omöjligt i den stressen hon gav mig!!
Som sagt hon valde en plats att stå på, sen fick jag stå och lyssna på krulltotten ett tag :) efter han hade sjnugit drog vi och käkade.
Efter det träffade vi söta Jennifer och Vendela.
In i smeten igen med simon sebbe amanda bamse och johan samt simons kompisar, inga namn jag kommer ihåg nu :P jag och Johan orkade inte stå där inne så vi gick och satte oss vid fontänen och prtade och pussades en stund. Sen kom Sebbe och Amanda och Bamse, vi satt där och väntade på Simon och dom andra, Sedan smade jag Evelina eftersom jag ville träffa henne, Träffade henne hon var verkligen jätte trevligt och söt :) hihi vi stod och snackade ett tag.
Vi drog och mötte Simon, sen bröt helvetet ut.. Johan blev ledsen.. Jag blev ledsen men allt löste sig till sist vi åkte hem och sov och pratade och myste!

Tack till alla som fanns för oss, Amanda Bamse Simon Sebbe Martin! <3


Kommentarer
Postat av: vendela

så himla kul att se dig. du är hur fin som helst. pusssss!

2010-05-24 @ 22:09:34
URL: http://germundssonvendela.blogg.se/
Postat av: sebbbiiio

så klart emelie. vi fins där för dig och johan hela tiden ;) <3

2010-05-26 @ 16:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0