Svar!

2010-05-27 \ 23:38:00 \

Hur träffatdes du och Johan? :)

Jo det kan jag ta och berätta :) men det är rätt så långt så.

2007;

 

Det Började på sportlovet 2007 med att jag skulle träffa Erika inne i stan vi gick runt där en stund, sen tog vi pendeln till Älvsjö tog en buss till Fruägen kommer då fan inte ihåg vad vi skulle göra eller jo kanske, vi skulle träffa en kille, en kille som jag gillade, vi träffade tyvärr inte honom, men vi hade det kul på bussen till Fruägen vi lyssnade på musik och tog fjortis bilder, sen fick hon ett sms jag brydde mig kanske inte så mycket sen säger hon "ska vi träffa Johan?" jag svarar tillbaka "vem är det?" då säger hon "Juhawn på pea" jag brydde mig inte så mycket, vi tar tåget från Fuängen till TC möter Johan och hans kompis Jacob, vi går runt i stan vi sätter oss i Gallerian i trappan jag och Erika två trappsteg ner och Johan lite längre upp. Vi sitter där ett tag, tyckte det bara var pinsamt att vara med typ peas största fjortis då, men var själv lika mycket fjortis då men men, jag ville bara gå därifrån. Jag skickade sms till Erika som satt alldesles intill mig "kan vi inte gå?" så kollar hon på mig och säger "nej" jag tänkte bara aja jag får väl stå ut med det här för din skull, jag ville bara träffa killen jag var kär i.
Vi gick från gallerian gick till hötorget där vi ska säga hej då till Johan och hans kompis. Jag och Erika åker hem till mig en stund tror jag att det var, är där en stund sen åker hon hem till Waxholm. Johan lägger till mig på pa och börjar kalla mig "bästis", "syster" haha! vi pratar lite och jag tycker att han är snäll och så, inget mer med det.

Ett år senare (2008);

  

Jag och Erika träffas nästan hela tiden innan sommarlovet 2008. En dag på sommarlovet åker vi till Solna C vi ska shoppa, men vi hittar inget. Åker in till stan, vi går upp vid plattan, Erika säger "ser du vem det där är?" "nej?" hon; "det är ju johan, skicka ett sms till honom?" som en kul skriver jag till Johan "snygga byxor ;)" vet ej vart jag fick det ifrån haha! Jag smsar med Johan hela kvällen och hela natten vi pratar i telefon och allt. Som kompisar. Dagen efter ska vi in till stan för att träffa honom, Jag Erika och Amanda åker in till stan Träffar Johan och hans "gäng" ovanför plattan, Vi pratar en stund, sen skulle vi gå, jag säger hej då till Johan han viskar i mitt öra "kom till plattan sen.." kommer jag dit? NEJ haha.
Jag träffar Johan och Vaxdax några dagar senare, vi sitter nere i Rålis jag sitter bredvid Johan helt plötsligt får jag en arm runt mig, vänder mig mot Johan och han ger mig en puss. En dag senare åker jag hem till honom. Vi är bara där hemma och myser. Lyssnar på musik. Vi blir tillsammans, är tillsammans en vecka (fjortis förhållande) vi träffas efter det i undefär 5 veckor vaje dag, han är här varje kväll. Helt plötsligt slutar vi prata, jag hittar en annan, blir på g med honom, hände inget med honom, sen en annan, kanske 4-5 killar hittar ingen jag blir kär i det går inte. Jag har glömt Johan totalt. Eller kanske inte, någont finns fortfarande kvar.

2009; Jag är tillsammans med en kille (Martin), vilket tog slut kanske efter 2 månader.
början av 2009 (mars) träffas vi av en slump träffas hemma hos en gemensam kompis, vi säger knappt något till varandra, men det jag kommer ihåg är att jag chockad över att han kommer i genom dörren. Jag sitter i sängen och han sitter vid datan, vi hade inte sagt ett ljud till varnadra, sitter bredvid kompisen i sängen Johan pratar med honom men jag märker att han inte har ögonkontakt men han utan med mig, han smygkollar och jag kollar tillbaka, jag vill le men jag vågar inte röra läpparna, jag vill krama om Johan, men jag vågar inte röra mig, jag vill prata med Johan men vågar inte röra mina läppar. Jag står i köket när jag går ut därifrån står Johan och speglar sig han säger "haha ser du mitt hår är inte gult längre sen förra året! ;)" jag skrattar bara. Jag åker hem. Johan laddar upp bilder på bdb hela tiden, jag kanske inte bryr mig så värst mycket. Jag börjar gilla en kille. Blir aldrig kär, bara gillar honom, dagen vi bestämmer oss för att bara vara vänner, jag blir ledsen. När jag kommer hem så loggar jag in på msn Johan skriver "hej Emelie :D<333333" jag skriver tillbaka "hej Johan :)<3<3<3" vi snackar lite på msn när det börjar klia i mina fingrar och jag skriver en sak, jag verkligen insåg att jag verkligen saknade Johan jag skrev, "jag saknar dig Johan Forslund..." får ett svar tillbaka på en gång, "jag saknar dig med Emelie Almqvist..."
Vi byter nummer, vi träffas och mitt hjärta bultar, vi är med varandra ett tag, vi träffas några dagar efter. Jag blir kär i Johan, men jag vågar inte berätta det för honom, Jag får ett sms när jag är i stan då han skriver "Emelie, Jag är kär.. på riktigt den här gången, Jag är KÄR i dig." Jag blir helt varm!
Ett datum att minnas 12 juni 2009. Dagen det blev vi, innan var det du och jag nu är det VI! 

2010;

Nu är det vi, inget kan stoppa oss och jag är lyckligare än någonsin!

Varje sekund är ett minne glöm aldrig det!

 





Kärlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0