Tillbaka!

2010-05-15 \ 10:34:24 \



Har inte skrivit på jätte länge, har inte haft tid eller har helt enkelt inte suttit vid datan så värst mycket!

Torsdags; Kom Sebbe och Johan hem till mig en stund och va här för jag skulle fixa mig, efter det åkte vi in till stan för att möta Carro. Käkade lite sedan åkte vi hem till Johan chillade, snackade om allt möjligt!
Sebbe och Carro åkte hem vid ungefär 12. Jag och johan gick och la oss och kollade på film och hade det bara mysigt :)

Fredag; Vi vaknade lite sent, dagen var allmänt lugn lagade mat och så Sebbe kom till oss och sedan min Carro mycket mysigt!

Idag då, vad händer då? Jag åkte från Johan vid 9, han skulle åka iväg med sin pappa till Tierp över dagen Jag åkte hem och nu sitter jag i soffan och väntar på att solen ska komma på andra ballkongen så jag kan sola, sen mot vattnet är det kallt på och lite sol, men vänta tills den kommer på andra, Ska möta johan vid 8 utanför mig sedan. :)

Bilderna från helgen kommer sedare orkar inte nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0